Ülker yeni sağlıklı atıştırmalık ürünlerini piyasaya sundu

Ülker, Yeni Ürünlerini Tanıttı: Kuru Yemiş ve Meyve Barları Raflarda Yerini Aldı

Ülker, şeker ilavesiz, koruyucusuz ve renklendiricisiz yüksek lifli ürünlerini tanıttı. “Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Portakallı ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Kuru Yemişli ve Bitter Çikolatalı Meyve Bar”, “Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı Yüzde 20 Proteinli Bar” ile “Çilekli ve Kakaolu Meyve Tatlısı” çeşitleri artık raflarda yerini aldı.

Ülker Üst Yöneticisi (CEO) Mete Buyurgan, dünya genelinde “bütünsel iyilik” eğiliminin hızla yayıldığını belirtti. Türkiye’de de tahıl, kuru yemiş ve meyve barlara olan ilginin arttığını vurgulayan Buyurgan, tahıl, kuru yemiş ve meyve bar pazarının Nielsen Perakende Panel 2024 verilerine göre büyüdüğünü açıkladı.

2024’te Türkiye’deki tahıl, kuru yemiş ve meyve bar pazarının ciro bazında yüzde 108 artarak 2,9 milyar liraya ve tonaj bazında yüzde 26,7 büyüyerek 5 bin 580 tona ulaştığı belirtildi.

“Tüketici Memnuniyetine Odaklanıyoruz”

Gelecek dönemde pazarın büyüme potansiyeline sahip olduğunu vurgulayan Buyurgan, Ülker’in yenilikçi ürünler geliştirmeye devam ettiğini ifade etti. Ülker, kuru yemiş ve meyve bar segmentine yatırım yaparak tüketicilere çeşitli seçenekler sunmayı hedefliyor.

İpsos Hane Halkı Paneli verilerine göre geçen yıl en fazla yeni ürün tanıtan markalar arasında olduklarını belirten Buyurgan, tüketicilere lezzetli ve pratik seçenekler sunmanın önemine vurgu yaptı. Ülker, tüketicilerin beklentilerine uygun olarak sürekli yenilikçi ürünler geliştirmekte.

“Güçlü Marka Olma Yolunda İlerliyoruz”

Geçen yıl, 35 yeni ürünü piyasaya sunan Ülker’in inovatif ürünlerinin iç piyasa cirosunun yüzde 13’ünü oluşturduğu açıklandı. Son 5 yılda 220’den fazla yeni ürün raflardaki yerini aldı. Ülker, tüketici davranışlarına uygun stratejilerle kuru yemiş ve meyve barlar kategorisinde en güçlü marka olmayı hedefliyor.

Related Posts

Trump dünyayı şaşırtmaya devam ediyor: Şimdi de parfüm satmaya başladı

ABD Başkanı Donald Trump, şimdi de “Victory 45-47” adlı parfüm serisini piyasaya sürdü. 249 dolarlık fiyat etiketiyle satılan ve üzerinde altın renkli Trump heykeli bulunan parfümler, hem kadınlara hem erkeklere hitap ediyor. Trump, ürünü Truth Social’da “kazanmak, güç ve başarı” mesajlarıyla tanıttı.

Elçin Sangu soluğu karakolda aldı: ‘Can güvenliğim yok’

Sosyal medya ünlüsü Ceren Yılmaz, oyuncu Elçin Sangu ve erkek arkadaşı Yunus Özdiken tarafından tehdit edildiğini ve işlerine engel olunduğunu iddia etti. Sangu, kendisine yöneltilen suçlamaların ardından soluğu karakolda alırken, ‘can güvenliğim yok’ diyerek Yılmaz hakkında şikayetçi oldu.

Özgür Özel: ‘Bütün cemevlerinin ibadethane olmasını hep birlikte sağlayacağız’

CHP Genel Başkanı Özgür Özel, İstanbul’da Muharrem Orucu İftar Programı’na katıldı. Özel, “Alevilerin sözde değil, özde eşit yurttaş olarak ibadethanelerinin ibadethane sayıldığı; cemlerinin, ibadetlerinin din derslerinde ibadet olarak işlendiği; özellikle ve özellikle kimsenin zorunlu olarak din dersi görmediği, herkesin çocuğunun kendi kararına göre inancını yaşadığı, devletin tüm inançlara eşit mesafede olduğu yarınları hep birlikte sağlayacağız” dedi.

Bakanlık emir subayına FETÖ tutuklaması

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca FETÖ’ye yönelik yürütülen soruşturmada gözaltına alınan, aralarında muvazzaf askerlerin de yer aldığı 95 şüpheliden 65’i tutuklandı.

İBB soruşturmasında iki tahliye daha

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne (İBB) yönelik yürütülen soruşturmalar kapsamında tutuklanan Şişli Belediyesi eski Meclis Üyesi Umut Şenol ile Berat Çağrı Kapki etkin pişmanlık hükümlerinden yararlanarak tahliye oldu.

İmamoğlu’ndan CHP’ye ve partinin tüm genel başkanlarına ‘birlik’ çağrısı: Özgür Özel’in yanındayız

İmamoğlu’ndan CHP’ye ve partinin tüm genel başkanlarına ‘birlik’ çağrısı: Özgür Özel’in yanındayız